Geyiq Team Arkadaşlar gmail isteyenler buraya aktif maillerini yazsın ilk 6 kişiye göndericem gmail....Çabuk davranın :lol: 6 tane var elimde ama sürekli yenileri gelcek geldikçe dağıtacam mailleri :hugs: :lol: :lol:
oguzkasirga valla allah razı olsun kardes yollarsan, yollamazsanda razı olsun oguzkasirga@hotmail.com
Geyiq Team Önemli değil şuanda bitti gmaillerim ama daha sonra 1 ay sonra falan gmail bana 6 tane daha davetiyo yollar ;)
RaceDoctor yeniden alırsan drwrcfan@yahoo.com geç olsun da güç olmasın!(Ne diyorum ben ya??? :yikes: )
Geyiq Team malesef bitti ve sadece oguznba2004@yahoo.com a göndebildim ama yenileri geldikçe....ilk size göndercem Race Doctor ve erelfb
RaceDoctor Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 malesef bitti ve sadece oguznba2004@yahoo.com Bu arada GMail de kullanıcı adı şeçme var mı?Yani xxxxx@gmail.com gibi??? Sonraki Sayfa »