Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas
yoq baba ayıp ediyon .kullandıgım kaynakların isimlerini yazıcam.sonra eleştiri geliyoo.yok onu burdanmı aldın yok şu burda vardı zaten gibi.....Munih olimpiyat stadının screenlerini koydum gördünmü ?
gordum hakkat wolfunkinden guzel, zaten ben bu pesdeki bazi cimlere uyuz oluyordum bazi cok soluk(sapporo) bazi karanlik(roma olimpiat mesela az kalsin cizgiler gorunmuyor)bazi cok beyaz(westfalen) guzel havada bile.
insallah seninkiler soyle tvdeki gibi yesildir ya :) oynarken biraz cim kokusu gelsin deyilmi :D