Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas
fb mania bu stadlar ve bir cok yeni eklediğim stad Ultimate Pacth de olacak.Oraya saklıyorum...BJK senin isminide yazıcam .bu arada aynı dosyayı iki kere göndermişsin mailime bu yüzden sana iki kez tesekkür ederim :) ..yedekleme için Konaminin içindeki Pro Evolution Soccer 4 klasörünün tamamını kopyala.patchin detayları için burayı">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=42028>burayı/a> tıklayın
olabilir belki biri yanlis oldu diye bidaha gonderdim :)
isine yaramistir umarim.
ya senin patchi gordumde massallah yani baya ozen gostermissin eline saglik ya, yok babam sen benim ismi yazma elimde olan iki fileleri gondermisim senin bu dev patch yaninda :hah: gulerler bana hehe isin kolay gelsin