Orjinal Mesajı Yazan: zorbey
migrosa götürün alışveriş çekilişi veriyorlar. yani bu çekilişte kimse kaybetmedi :hihi:
Evet bn de duydum , ikramiye çıkmayanlar götürün walla sanırım 10 ytllik alışweriş çeki weriolardı hiç olmazsa alışweriş yaparsınız :D