*{Bå®ô$_1905}* Çogu insanin büyük umutlarla bekledigi çekilis yapildi... Hiç ikramiye tutturan war mi aramizda acaba? Bana amorti çkti zaten daha faslasi hiç çikmaz! :icon_cry:
Black God Tuttursak nette ne işim var ? Şu an miami yada hawaı de olurdum yanımda 2 sarışın kız elimde bira boynumda çiçek çemberi , gün batımını seyrediyor olurdum (sahilde) ahhhhh ahhhhhh:drooling:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: naygule® Abimler 23 bilet almışlar 9 amorti 3 tane son iki rakam tuttu Yuh... :D Eee zaten tutmamasi imkansiz! ;) :)
Spocket yarım bilete Son 2 rakamına göre, çeyrek biletin birine son 3 rakamına göre, birine de amorti çıkmış... zaten 3 taneydi... Küçük ama hepsine ikramiye çıktı :)
NayguleR Bizdede o son iki rakam yarım bilete çıktı.... Diğerleri çeyrekti :lol: nerdeyse parasını kurtardı :D
Chelseaway Migros çok büyük bir kampanya yapmış bence çok ilginç kimsenin kaybetmediği bir kampanya(zorbey'in dediği gibi) Amorti bile yok.Neden hiç bi zaman şu biletten bişey çıkmaz onuda anlamış değilim!