ceza99 off ya ....şimdi bı daha ındırırm ama ındırsemde topun sorun çıkarcagını bılıorm onun için üşenıorm.....rubenm sende top sorun çıkarmış ya ne oldu oyun mu donuo du yoksa oyun açılmıo muuydu????
gencfbdaywalker abi bnce pes4 ü tekrar kur sonra wolfu kur üstüne de bishe kurma bn wolfun üstüne sdece 4 büyükleri kurcam :hugs:
RubenMartin bende top olayını yükledikten sonra oyuna girer girmez atıyordu.. Ya sen direk 7 liyi yükle.. Başka bi şeyede elleme.. Adamlar yapmış yani..Bence 4 büyüklerede gerek yok. Kurcaktım. Belki bi şi çıkarırda tadımı kaçırır diye vazgeçtim..
queserasera ya sitede nereye basacaz download için linke girdim kullanıcı adı falan yazdım sitede download yazısı bulamadım
ceza99 Orjinal Mesajı Yazan: RubenM bende top olayını yükledikten sonra oyuna girer girmez atıyordu.. Ya sen direk 7 liyi yükle.. Başka bi şeyede elleme.. Adamlar yapmış yani..Bence 4 büyüklerede gerek yok. Kurcaktım. Belki bi şi çıkarırda tadımı kaçırır diye vazgeçtim.. çok uzun ya 7 tane ..bide bn emınım top da problem çıkacak çunku daha önce 3d analyz e ragmen oyuna gırmıo du donma dgl...yanı data yı bozuo ..top pachtinde bı osrun var yanı bnm ekran kartıyla uyuşmazlıgı var aynı ekran kartı olan bı çocuk da wolfu yukledıkten snr aynı sorunu yaşamışş..hatta bu konuda yazıo o ççocuk...128 geforce 4 ü olan..........yoksa 7 taneyı ındırırm de sorun çıkacagını bılıorm......
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: queserasera ya sitede nereye basacaz download için linke girdim kullanıcı adı falan yazdım sitede download yazısı bulamadım aşşada start download mı ne war oraya bascan sonra seni sıraya sokuo sıran gelince start download yapcan
ceza99 beyler ılk olarak bn daha önce tek lı olan yamayı ındırodm 64 de takılı kaldı..şimdi 7 lı yı ındırıyorum ındırdıkten snr ne yapcam ??vee top pachti daah önce de bnm pes i bozdu bozmaası halınde dat klasorunu yedeklemekten bşk ne yapaıyım ???
mhmh13 Wolf2005 te we united ve pes united yerine hangi takımlar var? 3.0 patchinde fenerbahce varmış doğru mu?
gencfbdaywalker yaw beyler dün tam indiriodum %92 olmuştu zınk die sunucu ile bağlantı sıfırlandı dedi kesildi bu gün 22 mb yüklenmişti yine aynı şey şu 7 parçalı olanı denicem onda yükledikten sonra napmak gerekio
kaneko1987 Orjinal Mesajı Yazan: ceza99 çok uzun ya 7 tane ..bide bn emınım top da problem çıkacak çunku daha önce 3d analyz e ragmen oyuna gırmıo du donma dgl...yanı data yı bozuo ..top pachtinde bı osrun var yanı bnm ekran kartıyla uyuşmazlıgı var aynı ekran kartı olan bı çocuk da wolfu yukledıkten snr aynı sorunu yaşamışş..hatta bu konuda yazıo o ççocuk...128 geforce 4 ü olan..........yoksa 7 taneyı ındırırm de sorun çıkacagını bılıorm...... beniim ekran kartıda aynı we sorun ÇIKIYO :,(
ceza99 bn tek parca olanı ındırdm dat klasorunu yedekleedm..rar lı çıktı kalsor ıçındekılerı rar laıyıp maasa ustune attm ama içiçndekılerdde rar lı burdan sr sını bırı anlaata bılır mı ???yani işte şöyle part 1 i buraya at part 3 u datın içine at gıbı bırı yardm edebılır mı ???
apex Selamlar; Şu anda master lig de sıfırdan takım oluşturarak oynadığım bir oyun var (Takım adı formalar vs. ) Bu patch i yuklersem o oyuna devam edebilir miyim?
gencfbdaywalker beyler ben bu 7 parçalıyı indirdim 6 sı .rar lı bi tanesi self extracting nası yüklicem
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER beyler ben bu 7 parçalıyı indirdim 6 sı .rar lı bi tanesi self extracting nası yüklicem self extract olanı ilk olarak çalıştır ve hepsini otomatik olarak açacak..Eğer Diğerlerini isterse O zaman browse dan bul ve extract olayıı devam eder.. Sonra açılmış olarak readme sini oku. Açık açık yazmış...
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: RubenM self extract olanı ilk olarak çalıştır ve hepsini otomatik olarak açacak..Eğer Diğerlerini isterse O zaman browse dan bul ve extract olayıı devam eder.. Sonra açılmış olarak readme sini oku. Açık açık yazmış... saol abi sen yazmadan 2 dk önce hallettim :p ... gerçekten mükemmel bi patch ama yeni transferler felan ne zaman eklenir anlka vs...
ceza99 ii de beyler bn de tek parcayı ındırdm ama ..içinden çıknan 7 parcayı nasıl yuklıycem yardm ??saadece 1. oart yukleme şeklınde çıktı..dierlerı rar lı hıç de dokunmadım...bı rı tam bı anlatsın şu tek parcalıgı ???