DOOMHAMMER1903 pardon tavsiye üzerine artık formların üstüne böyle isim fln koyacam çünkü hırsız çok (gerçi formanın çalınması için önce güzel olması gerekir:D) 46 Maraş'a teşekkürler...
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras iyiki isimler yazmışsın yoksa çalarlardı valla;) çalınacak kadar güzel?:D sağol:D
DOOMHAMMER1903 Evet ghelecek sezon BJK'Nın sponsörü Umbro. Forma dizaynları arasında aşağıda gördüğünüz portakal formada vardı ve hoşuma gitti. Neyse genede "Erkek adam renkli takım tutmaz:D"