Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras
bu sonuncusu güzel, çoraptaki nikelar hariç. ve nedense bu yakalar pek hoşuma gitmiyor. bevel and emboss yapmışsın, pek gerçek gib durmuyor sanki...
sağol...
açıkçası pek beceremiyorum yuvarlak yaka yapmayı malesef (aslında tiyo verirsen sevinirim), nike logolarını düzeltirim
neyse revizyondan geçirdim, yakayla biraz oynadım ve çorpalara doğru dürüst nike logoları koydum
