Aslında Oktay'a bir yerde katılıyorum. Bu adamlar artık eğitimle ıslah olmazlar, cezaya başvurulmalı ama "2.500.000 ağır para cezası" şeklinde tırt tck cezalarından bahsetmiyorum. Gerçekten ağır, caydırıcı hapis ve para cezaları verilmeli. Adamların eşkalleri elinizde kameraya çekilmiş bulun, verin cezasını.. Fakat kim uğraşacak değil mi, polisimiz oturup bulmaca çözsün. Yalnız idam gerçekten ağır, bir insanın canını almaktan bahsediyoruz sonuçta..