Ya beyler bugün atv ana haberi izledinizmi?Orada bir kısım gerizekalının yaptıklarını gördünüz mü? valla ben utandım izlerken bunlar nasıl utanmıyo.izlemiyenlere anlatayım
Yılbaşı gecesi ülkemize gelen bir kaç turist İstiklal caddesinde şerefsizlerin tacizine uğradı.Ne yazıkki bunu yapanların sayısı 5 değil 10 değil 20 den fazla.Bunlar 2-3 kızı istiklal caddesinde çembere alıyorlar ve çok kötü bir şekilde tacizde bulunuyorlar.Allah bunların cezasını versin.
Bunlar gibi tiplerin yüzünden hep ülkemiz kötü biliniyor.Bu gibi tiplerden nasıl kurtulcaz?
Sizlerle paylaşmak istedim.Saygılarımla..