olmaz yaw dünyada bile min 256 ama uploadı 128 e çıkarsala ii olur bence
ama fiyat düşüşleri olabilir. KDV olayı bunu da etkilemişse. ama ööle 256 lıkları 512 ye çekip kazık atmak da hazsızlık olur yani.(ama fiyat 49 mil de kalırsa olay deişir tabi:D)