Ben Begenemedim Malesef...
1. Magdem GS müzikleri ekliyorsun Her Sayfaya Eklesseydin.. yani Cimbom Galatasaray derken baska yere gittigimizde konaminin orginal Rock'a benzer müzigi cikiyor HIC HOS DEGIL
2. Sadece Ingilizce Dosyasini üstüne yaptigin icin biraz kötü olmus.. cünkü Yurt Disindan katilanlar var burda misal ben almancadan Ingilizceye cevrildi Oyun
hemen Kapatim oyunu ve patchi sildim.... Gerci düzeltirim ben ama ne Ugrascam..
3. Resimler daha Güzel ola bilirdi ANA yani Title screen hic hosuma gitmedi ana sayfadaki yine biraz güzel...
Güzzel serleride var tabiki
Ben SILDIM Sadece sesleri kullaniyorum...
FELIPE