Kanaryagucu,
ilk olarak, resimler iyi cikmi$, ellerine saglik.
iki: Ben PES 4 icin bir Turk/Turkish yama ariyorum. PC'de fazla oyun oynamadigim icin, (sirf PS2'de oyniyorum), yama-mama i$lerden fazla anlamiyorum. Benim istedigim Turkce tezahuratli bir yama Super ligedeki butun takimlar olmayabilir: GS, Fener/BJK yeter benim icin. Birisi bana seni teklif etti. Dediki Kanaryagucu diye birise bolye birsey yapmis galiba dedi.
Yardimci olabilirsen, sevinirim.