tabiki yanlis bir davranis ben bu yazimla onu onaylamiyorum
bir forumda yapilmasi gereken en son sey belkide ayrimcilik
bu arkadasimiz bu yanlisin icine dusmus
bizlerde ona cevap vermeye kalkarsak hem forum amacindan sapar
hemde inmememiz gereken seviyelere ineriz
Bende bir galatasaray taraftari olarak artik o arkadasi unutmanizi tavsiye ediyorum
bu sebeple bu konuda herhangi bir cevap daha yazmayacagim
biliyorumki kimse bu forumda tuttugu takim sebebiyle hic bir ayricaligi hak etmiyor
hak etmeyecekte en azindan ben bu yonde davranacagim
unutmadan tribune cikarsakta hersey degisir ona gore
sarimi kirmizimi kimseye ezdirmem!!!cok pis ezerim :mad: