muhammet defalarca aynı şeyleri yazıp ban yemek istiyosun galiba forumu kirletme.
Herkesin dediği gibi pcini upgrade yap (ekran kartından başla) sorununu halledersin.
Benim önerim:Birde double speed kullan uygun bi stadyum belirle kendine rahat tahat oyna.We7 de Amsterdam Arenada bende iyi çalışıyodu(gf2de)bende upgrade yaptım şimdi 1280*1024 fullde bir kere bile kasmadan hiç bir probelmsiz oynuyorum.(Ekran Kartım 256 ati 9600 xt powercolor)