Orjinal Mesajı Yazan: sharkemre
yahu arkadaşlar siz bu arkadaşa aldırış etmeyin bu kesni FİFA cı amelelerden biriridir hiç muhattap olmayın bırakın gitsin aslında onun maksadı PES3 PES4 filan değil KONAMİ yi kötülemek iddia ediyorumki bu arkadaş ne PES4 ü nede PES3 ü adam gibi oynamamıştır bence kaale almayın bırakın gitsin bu kesin FİFA 2005 oynuyordur bunu cümlelerinden anladım kalecilere ve lisanslara yazdığı cümlelerden bu anlaşılıyor FİFA 2005 teki mucize bile denemiyecek süpermen kurtarışlık saçmalığını PES4 te görememiş zavallı tabi anlayamamış bence kimse TOPİĞİ uzatmasın bu ezik PES cileri kızdırmaya çalışıyor git FİFA oyna koçum sen ancak onda başarılı olursun
YOO ben FİFA DAN da NEFRET EDiyORUM SADECE ŞU PES4 TE KALECİLERE ÇÖZÜM BULSUNLAR YETER...
çünkü geçen gün bi freekick ten gol attım yani hayatta hiçbir kaleci öyle gol yemez...top direğe çarpıyo bi de yavaş yavaş gidip öbür direğe çarpıyo gol oluyo kaleci izliyo bi de bişey yapmış gibi ter siliyo...İŞİN GARİBİ kaleci hem çıkışta o gün yani kondisyon oku kırmızı hem de bütün özellikleri full
:type: :type: :type: :type: :type: