iğrenç tabi başka ne!!!şimdi neden iğrenç????
1:Futbol da hiçbir zaman o kadar kafa dışarı çıkmaz
2:hakemler yine berbat(biz yeni bişeyler bekliyoduk)
3:pes shop:nerdeyse PES puan kazanamadan oyuncu bile deiştiremiicez
4:Türk takımlarıyla alay geçer gibi tuncay a tankay dio oyuncu isimleri kafadan atılmış...
5:sesler sonradan geliyo(belki biligsayarım dan kaynaklanıyodur)
6:Freekick atmadan önce oyunu pause yapıp hiçbirşey yapmadan geri dönersen topa kendi kendine vuruyo
7:Kaleciler:bu kadar berbat kaleciler yani ateride ki futbol oyunlarında bile yoktur kafa vuruyosun kaleciler salak salak bakıyo...uzaktan şut çekiyosun topa bakmıyo bile...
daha oyunu alalı 2 gün oldu bakalım daha neler çıkascak...?????