italya heralde Türkiye'yi AB den sayıyor şaka maka ama belkide sayıyordur abi oyunda Türkiye 17 Aralık'da müzakere tarihi aldı ya adamlar oyun çıkmadan Türkiye AB'ye nasıl olsa gircek diye AB den sayıyorlardır ama İspanya'da niye öyle değil Shadowstalker kardeşimizin dediği gibi ilginç büyük sürprizler bizi bekliyor