Eskişehirspor ile oynuyordum. 2007 - 2008 sezonunda 9 Aralık 2007 yılında Galatasaraydan menagerlik teklifi geldi ve kabul ettim. Kadroda Mondragon, Song , Saidoo
olarak 3 yabancısı vardı. Hemen transfere giriştim.
Önce serbest olan Drogba ve M.Baros'u transfer ettim.Arkasından Tranquella Barnetta 'yı aldım. Ara transferi kapattım. Yabancı olarak 5 yabancı gözüküyor. M.Baros Çek vatandaşı olduğu ve AB statüsünde olduğu için onu yabancı saymıyor. 2008 Temmuz transerlerinde
birkaç yabancı ile daha anlaştım. Örneğin futbolculara teklif sunarken aşağıda "Kadroda 5 yabancı oyuncu olabilir(Şu an 4) " gibi bir yazı varya işte oradaki rakam avrupalı olmayanlar için geçerli sayılıyor.(ve de bazı Doğu Avrupa ülkeleri) yabancı oyuncuların başında fgn ibaresi var....
Diğer Avrupalı futbolcuları yabancı statüsünde saymıyor.