Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks hoca o resmide buldun haa :D :D Bende o kızın arşivi var , sırf onu görmek için sami yene gittim ben yani off ayrı dünyaların insanıyız (keşke fb li olsa)
muzzy..! ---Ahh ah hep FB li erkekler GS li kızları bulur zaten--- Yaw bi de TV yazanlar falan war adada elekrtik yok yaw TV nin fişini nereye takıcaklar bunlar.:D
Black God Orjinal Mesajı Yazan: mus_efe ---Ahh ah hep FB li erkekler GS li kızları bulur zaten--- .:D aHHHHHHHHHHHHH Aynı türk filmlerindeki gibi :p
Black God Yanlız Şaka Bi Yana Bana Birisi Bu Kainatın En Güzel Varlığının Adını Söleyebilirmi Hani Bilen Varsa Baya Makbule Geçer Ya Şimdi Ultraaslana Gitmek de Ters Yoksa Gidip Tanışacam Aslında ama...offffffff
frankly Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü Yanlız Şaka Bi Yana Bana Birisi Bu Kainatın En Güzel Varlığının Adını Söleyebilirmi Hani Bilen Varsa Baya Makbule Geçer Ya Şimdi Ultraaslana Gitmek de Ters Yoksa Gidip Tanışacam Aslında ama...offffffff yawaş tanış yaş 17 kızda 20 lerde gibi zauhauhauahuahu :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: mertos_15 ya ben bu kızı unutmuştumm :,( ya resmi nerden buldun söylermisinn :type: adam kıza deli gibi aşık.sevdiği kızn resimlerinin yerini sana nie sölesinnn:D
Black God Orjinal Mesajı Yazan: cracks adam kıza deli gibi aşık.sevdiği kızn resimlerinin yerini sana nie sölesinnn:D Aynen...........Yani Bi Fanatik FB Li Olduğum Halde Bu Kıza Verdiğim değerİ Anla Bittiiiiiiiiim offffffffffff
muzzy..! aga tamam anladım da kafama bişey takıldı. bu ıssız adaya nasıl düşecez biz, yada düşeceğimizi nasıl anlıyacaz da o 3 şeyi yanımızda götürecez??:D:D
frankly Orjinal Mesajı Yazan: mus_efe aga tamam anladım da kafama bişey takıldı. bu ıssız adaya nasıl düşecez biz, yada düşeceğimizi nasıl anlıyacaz da o 3 şeyi yanımızda götürecez??:D:D valla bunu okurken yanımda tv var ekmek teknesi filmi çıktı eski bölümleri atv
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: B.B.K. Biri çıkıpta o kız benim kız kardeşim dermiş. Sizin adınıza pek bi hayırlı olurdu... Kardeşim olamaz ama kuzenime çok benziyor :cool:
oguzkasirga tentürdiyot, sargı bezi ve ağrı kesici ,,malum ıssız adaya düşünce mutlaka bi yerlerimi yaralarım muhohahahamuhohahahaaha :p
Chelseaway survivor adında bir yarışma başlıyor sitesine girdim bakmak için katılma formuna ordada yazıyor bu soru Kız arkadaşım yemek basketbol topu bunların 3'üde hayatta kalmam için gerekli
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Chelseaway survivor adında bir yarışma başlıyor sitesine girdim bakmak için katılma formuna ordada yazıyor bu soru Kız arkadaşım yemek basketbol topu bunların 3'üde hayatta kalmam için gerekli babam illada tutturdu survivora gitcem.diom pasaport yok.dioki çıkartırım.babam 44 yaşında bi başkası böle bişe yapsa bu adam gerizekalı derim