DOOMHAMMER1903 1. Güç kaynağı ile birlikte bir "Molecular Transpoter" cihazı alırdım (Osman beni ışınla)(Osman yemek ışınla) (Osman lahmacun ayran ışınla) (osman kadın ışınla) 2. Süper bir bilgisayar, yanında güç kaynağı, ADSL, dünyanın en güzel filimleri ve oyunları 3. Çok kullnışlı bir silah/inşaat aleti... mesela balta :D:D:D
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: DOOMHAMMER1903 1. Güç kaynağı ile birlikte bir "Molecular Transpoter" cihazı alırdım (Osman beni ışınla)(Osman yemek ışınla) (Osman lahmacun ayran ışınla) (osman kadın ışınla) 2. Süper bir bilgisayar, yanında güç kaynağı, ADSL, dünyanın en güzel filimleri ve oyunları 3. Çok kullnışlı bir silah/inşaat aleti... mesela balta :D:D:D iiki 3 tane dedi hee:) sadece lee..:)
götveren Orjinal Mesajı Yazan: blueeda sadece lee..:) eda lee karın doyurmuo ha haberin olsun :lol: : ) :)
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn :P eda lee karın doyurmuo ha haberin olsun olsun..britney doyuruyomu sanki :) Orjinal Mesajı Yazan: mazlumfirari lee şu trabzonspordaki lee young mu o çirkin bea napıcaksın ne alakası var ya...avatarımdakinden bahsediorum ben..
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: blueeda olsun..britney doyuruyomu sanki :) ne alakası var ya...avatarımdakinden bahsediorum ben.. bu lee yi ilk defa duyyorum (birtek senin avatarında gördüm o adamı şu güne dek) :D
mazlumfirari Orjinal Mesajı Yazan: DOOMHAMMER1903 bu lee yi ilk defa duyyorum (birtek senin avatarında gördüm o adamı şu güne dek) :D aynen bende ilk defa duydum lee yi bildiğim lee trabzonda türkiye-g.kore maçında serbest vuruştan süper bi gol atmıştı
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Wallaha ben yanıma Şöle Güzel Bi hatun Alırdım.. Bi liGtV Li DiGiUTk Alrdım.. digiturk İle Film Maç Zart ZurT izlerim.. güzel hoş da yanına televizyon almayı unutmuşsun : )
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye güzel hoş da yanına televizyon almayı unutmuşsun : ) puahahahahahah yamyam televizyonlarından izlicek digitürkü.takacaklar bi palmiye ağacının üstüne digitürkü sora orda yamyamlarla bjk maçı ardından maç yorumu yapacaklar.(hem yamyamlarda siyah.fiko beyaz.tam bir eşlik içinde beşiktaşı desteklerler.takım kavgalarıda çıkmaz...:D)
Black God hmmmm evet Yanıma alacaklarım 1-şükrü saracoğlu stadı (içinde 55.000 kişi +fb+gs ) 2_Ultraaslan da sarışın bi kız var (derbiden önce atv ye de çıktı ):hihi: 3_Alladdiin Sihirli lambası:D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü hmmmm evet Yanıma alacaklarım 1-şükrü saracoğlu stadı (içinde 55.000 kişi +fb+gs ) 2_Ultraaslan da sarışın bi kız var (derbiden önce atv ye de çıktı ):hihi: 3_Alladdiin Sihirli lambası:D hoca o resmide buldun haa :D :D