normal hotmaillerde artık turkce yapılıo hemen yazıorum nasıl oldugunu...
http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose
linkini hotmailin gelen kutusundayken adres satırına yapıstırp ENTER layin ve hotmail hesabınızı kapatın.
ve tekrar login olduktan sonra "Active My Account" butonuna basın ve.
Acılan lisans sozlesmesini kabul ediyormusunuz penceresinde adres satırının sonuna &_lang=tr 'yi yapıştırın.
ENTER 'a basın ve sayfanın yenilenemsini bekleyin.
Eğer I Accpet yerine Kabul Ediyorum butonunu gorduyseniz tamam demektir.
simdi kabul ediyorum butonuna basın acılan sayfadan en asagıda devam et 'e basin.
ve artık Hotmailiniz TURKCE..
alıntıdır..vede denenmıstır..