hotmail kısa bi süre için amerika'da yaşayan kullanıcılarının mail adreslerini 250 mb'a çıkarmıştı bunu zamanında öğrenen arkadaşlar country lerını amerika göstererek maillerini 250 mb a çıkardı... hotmailin bu durumu çakması 15 gun surdu... maillerini 250 mb'a yukseltenler türkiyeden %10 bi kısım...eee geri kalan %90 lık kısım ne oldu??? hadı sımdı yapamayanlarda sıra eger sizde mailinizin 250 mb olmasını istiyosanız aşağıda yazılanları uygulayın
AŞAĞIDAKİLERİ UYGULADIĞINIZDA HOTMAİLİNİZ 25 MB'LIK ALANA SAHİP OLUCAK YAKLASIK 30 GÜN İÇERİSİNDEDE HOTMAİL TARAFINDAN 250 MB'A YÜKSELTİLECEK
önce hotmailinize girin
option dan kişisel bilgilerinizde
Country: United States
State: Florida
mail code: 33332
yapın
language seçeneğine girin ingilizce yapın
buraya kadar olanları biliyoruz zaten demeyin hele bir durun.
SONRA:
http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com...in/Accountclose
BU LİNKİ ADRESE YAPIŞTIR VE HESABINI KAPAT
TEKRAR
http://www.hotmail.com adresine gir ve mail adresi ve şifrenle gir
active etme sayfası çıkacak active et mailini
NE GÖRÜYORSUN MAİLİN 2 MB tan 25 MB a çıkmış di mi?
evet mailine bak bir mail gelmiş hotmailden oku onu ne diyor.
You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time.
yani bir ay civarında da mailin 250 mb olacak.
not:hesabi yeniden actiginizda inboxdaki mailler silinmiyor merak etmeyin
hadi kolay gelsin.