Orjinal Mesajı Yazan: terazi
asıl sen kimsin len ben terazi değilim Madada256 yım
daha yeni üye olmuş daha dünkü ota bak.sen hele
kapa çeneni fazla yorma o çeneni aklın sıra nasıl olsa burası forum nerden görecek bulacak at gitsin salla hakaretleri BENİM TEPEMİ ATTIRMA ÇIRANI YAKARIM SENİN BU SİTEDE BAN OLDUĞU İÇİN ileri gitmiyorum. Terbiyeni takın Çirkef herif. görgü ve adap kurallarını ögrende gel. tapamide attırma nasıl olsa burası forum deyip sallama fazla onümde olsan şuan konuşursun böyle sen. fazla terbiyesizsin terbiye ederiz icabındada. tamam mı koçum. krdırma kafanıda. böle konuşursen sen kafanı kırarlar. :cool:
Herkesten özür dilerim böyleleri konuşmaya bile değmez.
YÖNETİCİLER ARTI OLARAK BU ADAMIN BANLANMASINI İSTİYORUM. YOKSA ELİMDEN KAZA ÇIKARTTIRACAK.
olm git başımdan.sallayıp durma ordan.şehir eşkiyasmısın sen de bulurumda sunu bunu yaparım falan filan.adammısın sen.net başından tehdit edip artizlik mi yapıyon annamadım.eski uyeysen banane.sen bana laf attın.kendin kaşındın.nekadarda terbiyesizsin.banane senden madadaysan teraziysen.degerli uyeymiş.gel önüme yannız bak nasıl konusuyorum hala.çirkef sensin.yok teşekkür ette sus ta.kimsin la sen kimsin..adap kurallarını önce kendin ögren.tehdit delisi.yeni uyeysem sana ne.ben adabımı bilip takılıyom öle.senin gibi eski uye diye etrafa tehdit savurmuyom en azından.bi işe yaramadın bu konuda işte.başka konularda yarıyo olablirsin
Asıl ben herkesten özür dilerim.böle bi şehir eşkiyasıyla tartıştıgım için.ama naapiyim.adam tutturdu bi kere