Orjinal Mesajı Yazan: burap
terazi sen kimsin lan
sen kime sus diyosun.sen terbiyesizlik yapma.benden teşekkür dileniyosun bende bişey yaramadı ki işime neden teşekkür edeyim diyorum.bunun nesi terbiyesizlik.senin verdiin programı onceden bi kac kez bu sitede verilmişti.mi işmi yaptıını zannediyosun sen.başka siteden bi link vermiş iş yapmış.alla alla çattık valla.ben senin veriin o linki aynı gün sabah görmüştüm.o foruma ben paso giriyorum.ama önceden bu sitede verildii için gerek duymadım.örnek: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=37211 .bu linkte verildi.aslı sen sus.kimseyede emir vermeye kalkma
asıl sen kimsin len ben terazi değilim Madada256 yım
daha yeni üye olmuş daha dünkü ota bak.sen hele
kapa çeneni fazla yorma o çeneni aklın sıra nasıl olsa burası forum nerden görecek bulacak at gitsin salla hakaretleri BENİM TEPEMİ ATTIRMA ÇIRANI YAKARIM SENİN BU SİTEDE BAN OLDUĞU İÇİN ileri gitmiyorum. Terbiyeni takın Çirkef herif. görgü ve adap kurallarını ögrende gel. tapamide attırma nasıl olsa burası forum deyip sallama fazla onümde olsan şuan konuşursun böyle sen. fazla terbiyesizsin terbiye ederiz icabındada. tamam mı koçum. krdırma kafanıda. böle konuşursen sen kafanı kırarlar. :cool:
Herkesten özür dilerim böyleleri konuşmaya bile değmez.
YÖNETİCİLER ARTI OLARAK BU ADAMIN BANLANMASINI İSTİYORUM. YOKSA ELİMDEN KAZA ÇIKARTTIRACAK.