cracks matei mirel radoi...adamı 2.4 milyondolara aldım.sroa yabancı kontenjanımı doldurudu die sattım juveye 9 milyon $a.adamın şimdi değeri 24 milyon$ dolar.ve adam 2 senedir en iyi defans seçilio avrupada.
sekobay Yobo (Everton) Servet Çetin (Fenerbahce) Kursat (Ç.Rize) Cesare Natali (Atalanta) Barzagli (Palermo) Bovo (Parma) Mehmet Polat (G.Antep) Lahm
NapStaR savunmada en kral oyuncu psvli Alex Herkese tavsiye ediyorum çok zor değil alınması Ayrıca Atlaantalı Lorenzi ve natali de iyi