Reis ya aslında isveçli bir anderson var d/amrl oynuyo yılın oyuncusu seçildi adamda her yok var alın satarsınız züpper adamdır
poyi Romalı Phelippe Mexes çok kral adam fenere almıstım ama free transfer miydi satın mı almıştım hatırlamıyorum adam ben fenerden ayrılınca juveye gitti avrupanın en iyiy defans oyuncusu oldu fiyatını ikiye katladı
dogusakpinar Orjinal Mesajı Yazan: beko beyler st. etienne takımında 26 (yanlış hatırlamıyorsam) yaşında dmrc patrick müller değeri 4m$ makaay ın son patchinden sonra beleş gözüküyo
beko yeni keşiflerimden brezilyalı andre cruz 36 yaşında mutlaka deneyin böyle bir adam görmediniz pişman olmayacaksınız
overlordgoksel yeni bi adam kesfettim pander diye adam 21 yasinda schalke'de oynuyor. defansin solunda banko oynar frikik uzaktan vurus bitiricilik falan ne ararsaniz var ben besiktasa aldim fiyatı ise sadece 1milyon euro.deneyin pisman olmazsınız.(almadan önce gözlemcilere takip ettirin).bide ozan tahtaisleyen var adam 35 metreden gol falan atıyor
GayganA Kompany overlordgoksel ben o panderi senden önce 1-2 ay önce keşfettim ve Trabzonspor'a almıştım hemen sahiplenme :)
PaoLo_RosSi otsemobor u tavsiye ederim liverpool un altyapısında sağlam ve ucuza alınabilecek bi oyuncu bi de pablo mastroeni yeni keşfim süper defans bu da ucuz bi daha editliyorum mesajı ama az önce 70k ya guy demel diye bi oyuncu almışım müthiş bi adam
bjkufo ben coloccini'yi almıştım,ortalama 8,24 ile oynuyo,2 sezonda ligde toplam 30 golun altında dol yedim,tavsiye ederim
atasavar arkadaslar bence en iyisi john terry.bu adam oynadi mi defans toparlaniyo.takima bi güven geliyor.birde çaçapa var.o da nerede oynatirsan çok iyi oynuyor.
karizmatikerkek bence ilk yillarda song cok guzel ama zaman gectikce kotulesiyo ortada vergun manyak her macta macın adamı secilio bide forvet solim ilk yilda 2005 2006 sezonunda hoojdonk