Shadowstalker Coloccini, Kompany ve Dede... Özellikle Kompany bende hem wonderkid hem çok kaliteli...
Shadowstalker Haa unuttum Jose Julian de la Cuesta da hem cm de hem fm de yıldız olmaya aday iyi bir genc... Bi de DC olmasa da iyi DMC oynayan Willam Thompson var.
Pentagram_15 benim tarzım defans kanatlarınında atağa katılması şeklinde olduğu için kanatlarda en güzel atak yapan ve en güzel adam karşılayan iki isim g. neville ve g. heize oynuyor kornerlerden gol konusunda ferdinand ve silvestre usta tabi gary neville gibi bir taç atıcım olduğu için taçlardan da en az kornerlerden attığım kadar gol atıyorum geçen sezon ferdinand 13 gol attı 7sini neville'ın taç atışlarından kaydetti
Shadowstalker Orjinal Mesajı Yazan: cagdasdirek benim tarzım defans kanatlarınında atağa katılması şeklinde olduğu için kanatlarda en güzel atak yapan ve en güzel adam karşılayan iki isim g. neville ve g. heize oynuyor kornerlerden gol konusunda ferdinand ve silvestre usta tabi gary neville gibi bir taç atıcım olduğu için taçlardan da en az kornerlerden attığım kadar gol atıyorum geçen sezon ferdinand 13 gol attı 7sini neville'ın taç atışlarından kaydetti Taçtan veya kornerden gol atmak istiyosan Ivan Cordobayı al ve sol kanatta oynat... :cool:
Shadowstalker Bi kaç kişi daha geldi aklıma Giorgio Chiellini, Juan(leverkusen), Arnaud Lescure, Per Kroldrup, Philipp Lahm, Daniele Bonera.... :p :type: :p
Chelseaway Real Madrid'li Samuel şuan benim takımım olan real madrid'in en çok gol atan oyuncusu her maçta kesin kornerden gol atıyor.Ayrıca çokta iyi defans sınır tanımayan bir oyuncu.