CHaMPioN77 sizce kimler ben bunları buldum; marius lewandowski(shakhtar) ozturk gungor ragnvald soma melgar ya siz?
takunya Bir de oyuncuları mevkilerine göre ayırma moda oldu :) neyse ;) Çok iyi olmalarının yanısıra kolay transfer de edilebildikleri için: Caçapa Leggrotaglie Thomas Linke Ernest Faber
nightmare_onur ivan ramiro cordoba javier zanetti (ikiside istikrarlı ve oyunun en iyi defansları bence)
Pentagram_15 Thomas Linke hocam o daha ölmedimi :) tabikki Rio Ferdinand Silvestre genç olarak pique ve spector
noname beyler oyunun en kelepir oyuncusu bence grisales direk alın diyorum adam taçtan bile asist yapıyo bütün frikikleri çakıyo en iyi defanslara gelince rio ve terry den başka adam tanımam
fabiodevil Özktür güngör Drc ali ferhat DL ilhaN özbay Dc Orhan Ak DLc de La cuesta Dlc Ozan tahtaisleyen DC besiktas alt yapidan yetisme
Pierre Van Hooijdonk gercekte ne kadar kalas olsada serwet fenerde ii ve tabiii de la cuesta we yeni kesfim aleksandar tunchev bunlar ii :type: