Kusura bakmayın bu konuşmam kimilerine ağır gelecek ama içinden geldi . Bunlar daha gerekli alt yapıyı kurmadan kampanya yapıp vatandaşları internet alımına çekerlerse daha çookkk kesilir netimiz . . .
Bence tüm suç Türkiye'de alt yapıyı kurmadan bizlere bu sistemi sağlayanlarda . . . .
Tamam çok iyi birşey kesintisiz internet sahibi olmak ama böyel zırt-pırt keserlerse hiçbir şey olama . . .