cracks arkdaşlar ben saat 4-6 arasında nete giremedim.daha öncesini bilmiom.çünkü okuldaydım.sizdede böle sorun varmıydı
Elensar77 bende yeni girdim daha 30 dakka felan oldu arada bi giriodu sonra kesiliodu valla ama simdi son hızda mubarek..
Cankaravus Bende şimdi girdim ama hız çok kötü. 256 adsl ile sürünüyorum.. Bikaç günden beri böyleydi zaten!
cracks valla bende 4-6 dmişimde 4-7.4 saat uğraştım yaa.tam saat 7 de açıldı.galiba ttnette sorun vardı
frankly ya bende bende kullanıcı adı doğrılanıyorda bekleyidu.bende heralde yine bunlar bişey yaptı dedim format attım ama neyse tertemiz bir wındows valla useniodum
Hami(10) ulan bende format atıyodum az daha sandım pc bozuldu bide kablonetim haa :( 2 saat gelmesi için uğraştım tüm internet ayarlarını yaptım meğer boşaymış
Amorph Ben de uğraştım uğraştım sorun var diye...Sonra TTnet Müşteri hizmetlerini aradım.Genel bir arıza var, akşama doğru gelir dediler.Yeni geldi.