Cd nin içinde bir crack dosyası olması lazım.Onun içinde de bir oku beni dosyası var.Orda adam anlatmış zaten ama olay orda görüldüğü kadar karışık değil.Aynı Sims 2 yi daemon la nasıl crack lediysen, o crack dosyasında da daemon için bir sims 2 universty image dosyası var.Onu belgerime kaydet ve daemon tool a çift tıkla,görev çubuğuna yerleşince görev çubuğundaki daemon simgesine sağ tıkla:
-Virtual CD/DVD room>device 0>Mount image e tıkla ve belgelerime kaydettiğin image dosyasını bul,"aç" deyince de image in daemon tool a eklendiğini göreceksin.Bu arada artık eski Sims 2 image ine de gerek kalmadı.