Overkill Orjinal Mesajı Yazan: bbturk ana publıc wohoo yu öyle mi yapıyordu. bende komuşula wohoo yaparken benim karıya join diyordum sonra karı gelip adamı tokatlıyordu... hemen yapiym.. üçlü falan mı yapacaktın join diye, tokatlar tabi :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: ..
bbturk puclıc wohoo zaten grup ça olmuyormu. wallahi denedim karıyı tekrar aşık edene kadar ak la karayı seçtim. ha bu arada publıc wohoo nasıl yapılıyor nerde yapılıyor bir bilgi verirmisiniz. bir sorum daha olacak sizce en iyi karakter hangisi simslerde. walla bana sanki romantizim gibi geldi
bbturk oyunun dosyasına gir oradan suport dosyasına gir orada bir tane short cut olacak bir de onu dene bakam...
Brutii Yok oyunu silip tekrar yükledim olmadı gene aynı hatayı verince no cd crack indirdim çalıştı fakat şimdi de build mode çalışmıyo eskiden çalışıyodu varmı bi öneriniz
ELECTRIFY arkadaşlar ben oyunu sorunsuz yükledim (4cd) cracki de hallettim ama oyunu açarken bi hata verio ve girmio...hata da sadece X işareti var ve Sims2 yazıo. sebebi ne ola ki??? :confused:
nightmare_onur yaw oyunu tam yükledim ama hani su daemon tools diye bisey warya onuda haz1rlad1m içinde cd war gözüküyo ama girerken hala crack istiyo cd'nin içindede crack yok sadece bu daemon war nas1 yap1yoz bilen warm1 sunu? :,(
nightmare_onur sims2'nin crack'ini yeniden yapmay1 dene olmazsa yeniden kurcan baska yol bilmiyom ama save'lerin duryo merak etme sims2'yi çok oynam1st1m banada 2-3 günde bir böyle oluyodu :bilmemki: