heralde transfer konusunda en hevessiziniz benim 3 yıl ümit karan, necati, h. şükür'ün yanına sadece c. delgado'yu alarak idare ettim 2 sezondur Ruud, Rooney, Saha, Smith 4lüsü ile oynuyorum. Ama forvet konusunda Adu benim hala tek adamım adamı Amc, Aml, Fc oynat hangisi olurasa olsun United gibi takımda 2 gol atabiliyor