ya arkadaslar kakalov u bilen varmı aranızda(forvette üstüne tanımam)?ben cm 03-04 de keşfetmiştim fm5 alınca ilk olarak ona baktım yoktu.georgi kakalov litex te oynuyodu.sizlerin oyunda çıktı mı bu adam?bi aydınlatın beni eger sizde bi şekilde çıkyıysa yeniden baslatcam oyunu.bide morten gamst pedersen diye bi adam vardı oda cm03-04 den ona baktım oda yoktu süper bi adam bilen vardır belki,ne oldu bu adamlara bi senede tükenip yokmu oldular :confused: