Scorpion acaba "icraat 0" diyenler bu konuyu okuyo mu? :D
yaa ben zamanında gs fantasy formalar indirmişim
kafama esti GS fantasy takımı yapayım dedim-yaptım da-
ama formalar oyunda gözükmüyo
kitserver'daki KDB/uni/188'in için texpa,texpb,texga,texgb için formalar attım ama olmuyo
(Panathinaikos'un yerine yaptım(ID=188))