Can, öncelikle özenli açıklamaların için teşekkürler. 1-2 sorum var:
1) Ben the wolf 2. versiyonu indirdim. Anlattığın gibi (zaten kendisi de yazmış read me file'da) extract edip yükledim. Herşey tamam, bir tek formaları yüklememiş. Sorun ne olabilir?
2) versiyon 3.01 soccernet'de yok. Nereden indirebilirim?
Teşekkürler