Arkadaşlar aslında başta eksik olarak gördüğümüz şeylerin daha sonradan hata olmadığı anlaşılıyor. Örneğin kaleciler, özellikle kafa toplarında çok aptallar ama karşı takım kafa vurduğunda şut duşuna basılı tutarsanız çok güzel kurtarışlar yaparsınız. Bu kalecinin aptallaştığı diğer durumlar için de geçerli. Karşı taraf kalecinizi çalımladığı zaman da arapası tuşuyla op rahatça uzaklaştırılıyor. Uzaktan şutlarda ise biraz fazla basılı tutmak gerekiyor. İlk başlarda biz de atamıyorduk ama artık en az 2 maçta bir kesin uzaktan güzel golümüz oluyor.Yan toplarda ise ben hala sorun yaşıyorum ama bence PES3'ten daha gerçekçi yan topar var oyunda.
Gelelim oyunun eksiklerine, lisanssız takımlar, hakem hataları,PS2 oyunu olmasından kaynaklanan bazı teknik problemler, karlı havanın olmayışı, topla oynama yüzdeleri gibi eski Fifa'larda olan küçük olaylar olsa daha iyi olurdu. Ama bir futbol oyunu için affedilmez gibi görünen hatalarına rağmen süper bir oyun. Ben şimdi Fifa'cı arkadaşlara soruyorum, eğer aynı hatalar Fifa da olsa hala onda ısrar eder miydiniz??? :)