Orjinal Mesajı Yazan: Bule
arkadaş bu işte yeni.. geçmişte yapılanlar hakkında bilgisi olmadığı gözüküyor ama senin bu davranışın ayıp yani başka bişi demiyorum..
Bule'a katılıyorum. Bu siteyi de diğerlerine çevirmeyelim. Burada kulupçülük veya kabalık yapmayın. Herkes aynı düzeyde değil elbet. Yardımcı olalım ki birbirimize güzel şeyler ortaya çıksın, Wendetta gibi.