Arkadaşlar kısıtlı zamanımdan dolayı interneti her zaman kullanamıyorum. Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım.
Benim yaptığım bu yamayla futbolcular sahaya çıkarken çalan müzik fenerbahçe müziği ile değişiyor. Hatırlarsınız daha önce şampiyonlar liği müziği yapılmıştı. Burada amaç artık pes4 e her türlü sesi rahatlıkla ekleyebileceğimizi göstermektir. Örneğin wolf un patch nde bir ton taraftar sesi var. farklı farklı. Bizde de olabilir. Ama zaman ve imkan meselesi.
Meraklı arkadaşlar için nasıl yapıldığını fırsat bulursam açıklayacağım.
Verilen linke sağ tıklayıp, hedefi farklı kaydet yaparsanız sorunsuz iniyor. (flashget ile sorun çıkıyor.). Zaten çok bişey değil.
http://www.members.lycos.co.uk/centu adresine girip te hedefi sağ tıklayarak dosyayı indirebilirsiniz.
Form yöneticileri konuya eğilirlerse türkçe spikeri yapmak kolaylaşacak. Fırsat bilirsam yine yazacağım. Malum iş güç.