m0K0k0 bende dün arjantin le ingiltere'ye 4 yıldızla 10 gol atınca 6 yıldıza geçtim ilk maçıda 2-1 kazandım hiç bir fark yokmyş gerçekten
kaneko1987 Orjinal Mesajı Yazan: besteci yalan yani ne diye yalan atıyım ya interle oynuyorm frikikler yeter veron,adriano,recoba vs martinste süratiyle dağıtıyo rakip savunmayı
sharkemre **yalanın bu kadarıda yani 4 yıldızda 10 gol attın hee öylemi dabi canım bende kalecimi gol kralı yaptım**
tramp_1905 ben pes 3 te 5 yıldızı 30 dakkalık macta 15-2 yenmıstım Pes4 te ise en farklı galıbıyetım(4 ile hıc oynamadım ama)5*da 8-1 oldu.(brezilya farkı:3-5-2 B)
tramp_1905 Ayrıca buzlar prensi denilen mucizemsi mahlukat: gel senne bulusalım. gozunun onunde 4 yıldıza 10 atcam bıraktırcam sana bu oyunu bırakmassan da bana sorun olmaz. Got olmus bı sekılde evının yolunu tut yeter bana
Blacky Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 Ayrıca buzlar prensi denilen mucizemsi mahlukat: gel senne bulusalım. gozunun onunde 4 yıldıza 10 atcam bıraktırcam sana bu oyunu bırakmassan da bana sorun olmaz. Got olmus bı sekılde evının yolunu tut yeter bana Bol keseden sallamak Kolay :) At 10 Golu 4 yıLdızla Yap Screen Shot gonder kocum.. Kac dakika oynuyorsun 45 dakika mı :) euheuehueh Lamer Surusu Ya : )
m0K0k0 Orjinal Mesajı Yazan: sharkemre yalanın bu kadarıda yani 4 yıldızda 10 gol attın hee öylemi dabi canım bende kalecimi gol kralı yaptım lan oğlum inanmazsanız inanmayın klasik arjantinle klasik ingiltere maçı yaptım 20 dakikadan. 10-0 bitti inanmazsanız inanmayın tamam ss nasıl koyuluyo söleyin oynayıp 10 atıp koyiyim