6 yılduzdan sasmam valla ama cogu mac ya 0-0 bitio yada en fazla 2 fark atailiroum sene sonunda lighin en az yiyen takımı ve en az atan takımı oluroum ama ligi ilk 3 te tamamlayabiliorum ne hikmetse
barca ile 4 sene oynadım en son sezon sampiyon olaibldim sadece olana kadar oynadım valla simdi interle master ligdeyim ilk lig sampiyon oldum a ya gectim devam edioz iste