HellscreaM walla son gittigm film:The Grudge (garez) cok iyiydi gercekten film bitti kacırdıgım sahneler vardır belki diye bir sonraki seansa girmeyi düsündüm...Japonlar korku filmi yapmayı biliyorlar gercekten...Ayrıca dirty sanchez MTVde aynı bolumleri haftalarca yayınlandı ama ben izlemeye ve kopmaya dewam...
ortega23 yeşil yol sonunda üzüldügüm tek filmdir gerçi sonu kötü sonla biten filmlere bayılıyorum ama
cracks beeeeen...pearl harber güzeldi.daha dün sakşam izledim... er ryan'ı kurtarmak testeere (sadece sevdiğim filkmler.filmlerden etkilenmem çünkü)
blueeda hayatımda garez kadar abartılmış ve buna rağmen bişeye benzemeyen ve konusu kopuk bi film görmedim..daha çok yazarımda spoi içerio die silinir..:)
Dabulu en çok etkilendiğim filim "AMERİKAN PASTASI" :)) şaka bi yana "tılsım" oldukça etkileyici geldi bana
BaDBoY yazılanlara bakılırsa bi scn film ödülleri yapsak en iyi film yeşil yol seçilicek bu arada bencede çok süper bi film... ben ayrıca butterfly effectten de çok etkilenmiştim
cash25 resorvoır dogs the hurrıcaıne yeşil yol 6.his özellikle yeşil yol ve 6.his insan üstünde etki bırakan filmler.
blind guardian pearl harbor ve braveheart çok iyiydi. Bu aralar braveheart'ı trt yeniden vericekte ne zaman olduğunu bilen var mı?
aposey forrest gump aklıma geldi geçen alıp tekrar izledim gerçekten mükemmel bir filim bir sanat eseri Tom Hank ise o filmde çok başarılı