Orjinal Mesajı Yazan: Nitro
eski arşivler?
finley zaten defansı gençken yapıyordu geçen senede defans yapmıyordu
Arşivleri dediğim yazarların eski yazılarını(yapılan tradelerle ilgili) Finley gecen senede defans yapmıyodu dersen gülerim ben sana :) eskisi gibi olmasada gecen senede iyi kotu yapıyodu defansını ama bu sene koskocaman bi 0.
B.B.K demek istediğim zaten o.Terry o amaçla alındı takıma.Nashin boşluğunu doldurabilmek için.