Yao Ming iyi bir oyuncu olabilir ama ben onu all-star maçında seyretmekten keyif alamam, alamıyorum, muhtemelen alamayacağım :)
All-Star maçları tamamen şov üzerine kurulu zaten. Kobe Bryant, Vince Carter, O'neal, T-Mac gibi isimlerin arasına Yao sizce de sırıtmıyo mu?
Batı sanki biraz daha güçlüymüş gibi duruyo ama doğuda da Iverson gibi eğer günündeyse tüm takıma bedel bir adam war. Yine zevkli bi maç izleyeceğiz gibime geliyo.