aposey interi kullanmaya başladım gerçekten güzel oynuyolar Adriano çok iyi. Arkadaşlar da bana karşı sürekli Türkiye'yi alıyolar. Ya her takımı yeniyorum bi türlü Türkiye'yi yenemiyorum.
est barça ve ınter tek tercihim türkiye liginde fenerbahçe :applause: adriano alex ve ronaldinho harika
aposey Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Suna Formasinda mavi ve tonlari olan bütün takimlar. Inter, Chelsea, FENERBAHCE... neden acaba ilginç geldi :) ama düşününce gerçekten iyi oluyo mavi renkli takımlar genelde
Mithrandirr Manchester Çok rahat takım oyunu oynanıo Rio kafa toplarını vermiyo Nisterlooy topu bırakmıyo çok ii oluo :D
aprincur Bence de İnter Adrianoya ara pası ile kaleiyle başbaşa kalma oranı %80 burda önemli olan stankoviç ile ara pası yapmak