aposey WE 8 de en sevdiğiniz takım ne? Ben Valencia'yı kullanıyorum. Takım oyununu çok iyi uyguluyorlar ve Aimar da bir numara bence
gunduz84 Ben genelde Manchester United la oynuyorum(Van Nistelrooy özellikle arkadaşlara karşı oynayınca çok etkili oluyor)
ortega23 Orjinal Mesajı Yazan: sensipes Kendim lig yapıp değişik takımlarla oynarım, ama favori takımım AC Milan ve Şeva.. Şeva hangi takım ya ilk kez duyuyorum
gunduz84 Orjinal Mesajı Yazan: ortega23 Şeva hangi takım ya ilk kez duyuyorum Arkadaş Milandaki Shevcenko dan bahsediyor kısa adı Sheva..
ortega23 Orjinal Mesajı Yazan: gunduz84 Arkadaş Milandaki Shevcenko dan bahsediyor kısa adı Sheva.. hımm bende avrupada bi kulup sanmıştım :D