Exvision Herkes diss var diyor ama gören yada duyan yok :) . . . . . Ben konserde sordum öyle birşey olamaz ikimizde arkadaşız zamanında oldu geçti dediler ama sonra neler oldu bilmiyorum.......
aposey sanırım bi yanlış anlaşılmadan olmuş sagopanın bi konserindeki lafını aybene diss olarak algılamışlar onlarda bu ağır sözleri söylemiş ama sagopa ya çok ayıp olmuş o olmasa ceza beat bile bulamazdı