aposey, bu yazıyı UfUk-Fb nin de verdiği sagopa nın resmi sitesindeki röpotajdan alıyorum:
1-CEZA ILE ARANDA NE OLDU? SANA NEDEN DISS
YAPIYORLAR?AYBEN SAGOPANIN BOGAZINI KESTIM AGAZINI
BANTLADIM SEKLINDE DISSLER YAPIYOR NEDEN?
valla gidin onlara sorun.bugune kadar verdigim
destegin karsiligini keske en azindan bana diss
yapmadan verselerdi.neyse ben kapimi kilitledim ve o
kapi asla acilmayacak.diss lutufsa sukut altindir.
---
bunu daha önce bazı forumlardaki arkadaşlardan duyuyordum ama sagopa da bu konuda böyle bir yazı yazınca herşey kesinleşti..