ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: cracks arkadaşım bide denetim masasıdan fareye gir. belki mouse ayarları bozuşlmuştur. eywallah. ya virüs girmiş olabilir diyolar doğrumudur sen bilirsin cracklarin efendisi olduğuna göre... :whoa: